۱۳۹۲ مرداد ۷, دوشنبه

پاپ از جوانان خواست تا پیام انجیل را گسترش دهند

.
پاپ فرانسیس روز یکشنبه ر مراسم بدرود در ساحل کوپاکابانای برزیل با حضور سه میلیون کاتولیک شرکت کرد و از جوانان خواست تا پیام انجیل را گسترش دهند.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از رادیو اروپای آزاد، رهبر کاتولیک های جهان، که شب گذشته در مراسم عشای ربانی شرکت کرده بود در آخرین روز از سفر پنج روزه اش از برزیل،‌ به جوانان گفت کلیسای کاتولیک به شور و شوق و خلاقیت آنها نیاز دارد.
پاپ فرانسیس در نخستین سفر خارجی خود از کاتولیک ها خواست به وضعیت موجود سامانی تازه دهند و برای پیشگیری از پیوستن معتقدان به کلیساهای دیگر،‌ آنهای را که در حاشیه جامعه به سر می برند، ‌بپذیرند.
خبرگزاری یورو نیوز نیز طی گزارشی خبر داد ؛ در این مراسم، روسای جمهور کشورهای برزیل، بولیوی، آرژانتین و سورینام حضور داشتند.
پاپ فرانچسکو در آخرین روز سفر به آمریکای لاتین، جوانان را به پایداری در مطالباتشان برای ایجاد جهانی عادلانه تر و برادرانه تر در راستای مسیحیت فراخواند و خطاب به جوانان حاضر در ساحل کوپاکابانا گفت: «کلیسا به شما نیاز دارد. به شجاعت، خلاقیت و شادی، سه عنصری که شخصیت شما را می سازند، محتاجیم.» وی با تاکید بر لزوم آمادگی خدمتگزاری برای خدا و مردم افزود: «تنها سه کلمه به شما می گویم: بدون ترس به پیش.»
مراسم عشای ربانی در ریو دو ژانیرو، همراه با رقص و آواز و موسیقی، حال و هوایی کاملن برزیلی گرفته بود.


پاپ فرانچسکو نیمه شب یکشنبه به وقت محلی، برزیل را به مقد رم ترک می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر