۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

بمبگذاران شهر بوستون از پیروان علی خامنه ای بوده اند ! دوشنبه, 09 ارديبهشت 1392


.
ویدئویی در یوتیوب که گفته می شود توسط تامرلان سارنایف، مظنون کشته شده بمب گذاری بوستون آپلود شده است، نشان می دهد که وی به بازگشت امام دوازدهم شیعیان، مهدی، و ظهور ارتشی اسلامی زیر پرچم مشکی رنگ خراسان، اعتقاد داشته است.
دو برادر چچنی الاصل که متهم در ارتباط با بمبگذاری های شهر بوستون آمریکا می باشند. گفته می شود که این افراد عضو گروهی بزرگتر در جنوب آسیا هستند که قرار بود برای اینکه ردی از بالا دستان خود بر جای نگذارند، سوزانده شوند. نام ایران نیز در این میان به عنوان بالا دستان این افراد برده می شود.
به گزارش سرویس ترجمه " محبت نیوز" ، یکی از منابع در داخل سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی به خبرگزاری "دبلیو ان دی"  گفته است که جمهوری اسلامی نیز در بمب گذاری های شهر بوستون دست داشته است. رد پا هایی از حزب الله و نیروی قدس سپاه پاسداران نیز دیده می شود.
یک ویدئو در یوتیوب که گفته می شود توسط تامرلان سارنایف، مظنون کشته شده بمب گذاری بوستون آپلود شده است، نشان می دهد که وی به بازگشت امام دوازدهم شیعیان، مهدی، و ظهور ارتشی اسلامی زیر پرچم مشکی رنگ خراسان، اعتقاد داشته است.
این همان اعتقاداتی است که در مستند "ظهور نزدیک است" بیان شده است. در این مستند بیان شده است که سید علی  خامنه ای، طبق احادیث همان کسی است که پرچم اسلام را بلند خواهد کرد و شرایط را برای ظهور امام مهدی مهیا خواهد کرد.
منبع مذکور به این خبرگزاری گفته است که احتمالن این دو برادر چچنی الاصل برای عملی کردن این حمله توسط حزب الله آموزش دیده بودند و سپس قرار بوده که آنها را سر به نیست کنند تا رابطه آنها با جمهوری اسلامی و حزب الله برملا نشود.
نیروی قدس سپاه پاسداران و حزب الله سابقه طولانی در تعلیم و تربیت تروریست در کشور های هرزگوین، چچن، سریلانکا، بنگلادش و دیگر کشور های جهان از جمله کشور های آمریکای لاتین دارند. تمرکز جدید نیروی قدس و حزب الله بر تربیت تروریست های سونی و یا غیر عرب است تا هرگونه ربط دادن حملات تروریستی به ایران مشکل شود.
همچنین در این گزارش از افرادی از اعضای نیروی قدس نام برده شده، که گفته می شود در طرح ریزی بمبگذاری بوستون دست داشته اند. اسامی این افراد عبارتند از، مصطفی بدرالدین، از بستگان تروریست معروف عماد مغنیه، محمدعلی حمادی، که در لیست تحت تعقیب اف بی آی قرار دارد و طلال حمیه، رئیس امنیت خارجی حزب الله.
همچنین یک منبع دیگر در سال 2012 از داخل بیت رهبری به خبرگزاری "دبلیو ان دی" گفته بود که نیروی قدس سپاه نقشه دارد که در سال 2013 از داخل خاک آمریکا حملاتی را علیه این کشور انجام دهد. هدف از این حملات نیز این ذکر شده بود که به دلیل تحریم های مداوم علیه ایران و برنامه هسته ای این کشور، و همچنین فشار برای برکناری بشار اسد، در ایالات متحده بی ثباتی ایجاد شود.
این گزارش همچنین می افزاید که دو ماه پیش یکی از فرماندهان ارشد سپاه، مسعود جزایری هشدار داده بود که تروریسم در حال ورود به خاک آمریکاست.
وی در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس گفته بود که، "اگر مردم آمریکا و کشور های اروپایی علیه سیاست های خشن دولت هایشان اقدامی نکنند، از وقایع احتمالی در آینده دور نخواهند ماند. گروه های القاعده و دیگر سرویس ها که در برای منافع آمریکا در سوریه کار می کنند به زودی حوزه عملیاتی خود را تغییر خواهند داد و از آن پس مشکلات تازه ای برای آمریکا و اروپا خواهند آفرید".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر