۱۳۹۲ فروردین ۲۳, جمعه

پیام همدردی پاپ با زلزله زدگان استان بوشهر پنجشنبه, 22 فروردين 1392


پاپ فرانسیس اول رهبر مذهبی کاتولیک ها روز چهارشنبه ضمن ابراز همبستگی با زلزله زدگان در جنوب ایران گفت: من برای قربانیان این زمین لرزه دعا می کنم.


.
پاپ فرانسیس اول رهبر مذهبی کاتولیک ها روز چهارشنبه ضمن ابراز همبستگی با زلزله زدگان در جنوب ایران گفت: من برای قربانیان این زمین لرزه دعا می کنم.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، رهبر مذهبی کاتولیک ها پس از برگزاری مراسم نیایشی خود  در واتیکان به زلزله در ایران اشاره کرد و افزود: "من از خبر زلزله در جنوب ایران که باعث کشته و مجروح شدن بسیاری از مردم شد و خسارات سنگینی نیز وارد کرد، مطلع شدم."
وی گفت : من برای قربانیان این زمین لرزه دعا می کنم و با زلزله زدگان ابراز نزدیکی و همبستگی می کنم.
پاپ گفت: من برای همه برادران وخواهران در ایران دعا می کنم.
همدردی سازمان ملل با زلزله زدگان بوشهر
بر همین اسای نیز دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی ضمن تسلیت به دولت و ملت ایران درپی تلفات ناشی از زلزله استان بوشهر، بر آمادگی این سازمان برای کمک به مناطق آسیب دیده تاکید کرد.
بان کی مون در پیام خود با اشاره به زلزله شدیدی که به کشته شدن سی و هفت نفر، مجروح شدن هشتصد و پنجاه نفر و تخریب هفتصد خانه در دو روستای استان بوشهر منجر شد، همچنین با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد همچنین بر آمادگی این سازمان جهانی در بسیج حمایت های بین المللی برای کمک رسانی به اسیب دیدگان این زلزله تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر